tisdag 6 mars 2012

120306...

Då är jag parkerad i soffan.
Och här kommer jag nog sitta tills det blir dags att sova.
Jag har vart ledig idag och får se när jag går tillbaka till jobbet. :)
Egentligen så ska jag göra ett kvällspass på torsdag men jag måste fixa lite med massa papper så jag byter ev. våningsjobb till pappersjobb.
Får se vad chefen säger imorgon.
Annars är mitt nästa pass till måndag.
Idag har jag tagit det medvetet ganska lugnt.
Jag har iaf plockat lite här hemma.
Diskat och kört några tvättmaskiner.
Va ute och handlade lite mat.
När magen började bli hungrig drabbades jag av latmasken.
Jag svängde förbi Ikea restaurangen och fick i mig lite mat.
Där träffade jag på familjen full fart. :)
Kollegan Doris med familj med andra ord.
Så det vart sällskap vid maten.
Sedan hängde jag med dem till köpcentret Bergvik.
Gjorde Richard sällskap när Doris och Ida shoppade loss.
Nej...
Nu ska jag slappa vidare och fundera vidare vad jag ska göra med livet.
Ha en bra kväll...
// Per
Den glade Värmlänningen!

Inga kommentarer: