söndag 11 mars 2012

Lill Ingmar...

Igår så va det dags för Johan att få stå på ett par slalomskidor för första gången.
Jag drog med mig han och syrran till Ski Sunne.
Vi fick även med oss mamma och pappa.
Och det gick över förväntan måste jag säga.
Johan har inte världens bästa tålamod så det gäller att de funkar bra från början.
Här kommer några bilder från dagen...
 Inte ett moln som Tomas Ledin sjunger...
 Familjen Noremalm har slagit läget...
Vädret kan vi inte klaga på...
 Coolast i backen...
 Skidorna vi hyrade matchade overallen...
 Dags för lite vila...
 Skidkungarna...
 Vi åker lika fort som en raket tyckte Johan...
 Efter slalomen vart det bus i snön...
En sliten lill Ingmar...
Det va en kanondag i backen och Johan va mer än nöjd att han fick åka slalom.
// Per

2 kommentarer:

Marita sa...

Jag har väntat på bilderna. Verkar ha varit en helmysig dag!

Per Noremalm sa...

Marita: De va en kanondag. Bäst att jag bloggar varje dag så du har något att läsa. ;)