torsdag 15 mars 2012

Andas...

Nu förstår jag varför jag sa upp Canal +.
Jag orkar inte med kommentatorerna.
Idag så ringde de från Com Hem efter att jag mailat dem för någon dag sedan.
Jag hade dålig bild på SVT 1 HD.
Efter lite support så va det fixat.
Sedan så fick jag ett erbjudande jag inte kunde säga nej till.
Jag vart erbjuden Canal + kanalerna i 6 månader... Gratis.
Som man brukar säga.
Gratis är gôtt.
Om 2,5 månad så kommer jag ringa och säga upp Canal +. :)
Då det är 3 månaders uppsägning.
Efter jobbet hann jag se en del på FBK- HV 71.
Och Leif Boork är  grymt jobbig att lyssna på eftersom han hatar FBK.
Wikegård är ingen höjdare heller.
Tyvärr så förlorade FBK i förlängningen.
Bara att ta nya tag på lördag.
Nu ska jag ta natten här då det inte blev nån sovmorgon imöra.
Jag gör ett dagpass istället för det planerade kvällspasset.
Så nu säger jag godnatt...
// Per

Inga kommentarer: