onsdag 7 mars 2012

Papper...

Så här såg det ut när jag va på jobbet idag.
Jag va upp till jobbet och röjde i pappershögen som bara växer och växer.
Det är inte bara jobb med de boende vi har.
Högen av papper minskade men det är fortfarande en del kvar.
Och eftersom jag gjorde mina timmar idag som jag hade kvar att göra denna veckan så blir jag ledig resten av veckan.
Stackars mig. :)
Frågan är vad jag ska göra imöra?
Det va tänkt att jag skulle åkt slalom men det får skjutas fram ett tag.
Kanske blir 23:e istället.
Jag kanske ska ta och städa lägenheten eftersom jag inte har något att göra?
På fredag funderar jag på om jag ska packa ihop mig och åka till Forshaga och sedan till Kil.
För på lördag ska det åkas skidor är det tänk.
Då ska jag försöka mig på att lära Johan att åka slalom.
Ska bli spännande och se hur det kommer gå. :)
Kanske ska tvinga upp syrran på ett par skidor också.
Nu blir det snart natten här.
Godnatt...
// Per

2 kommentarer:

Syrran sa...

Jag vill inte bryta några ben :)

Per Noremalm sa...

Syrran: Nejdå. Börjar i barnbacken som Johan säger. :)