söndag 11 mars 2012

Hemma...

Då är jag hemma i Karlstad igen och jag borde väl va pigg och allert efter en vecka med endast 11 timmars arbete.
Men nu sitter jag här nyduschad och helt slut. :)
Vad har jag gjort en vårdag som denna då?
Jag har hjälpt mamma och pappa och flyttat runt möbler hos dem.
Sedan har jag vårstädat bilen.
Lite renare vart lorthögen.
Parkeringen igår va inte den renaste parkering jag parkerat på kan jag säga. :)
Jag hittade lite mer kort på mig och Johan i pappas kamera idag.
Här kommer några av dem...
 Fullt ös i barnbacken...
 Godispaus mellan åkena...
 Vi provade på liften också. Jag va med som vikt. Johan lyftes upp i luften när jag inte höll emot. :)
Lite vila efter ett åk.
Johan ville åka mer skidor nästa helg sa han idag.
Tyvärr så jobbar jag kommande helg.
När jag kikar i kalendern så är det en hel del jobb framöver.
Gött att veta vad jag ska göra så jag inte bara går här hemma och funderar.
Nu ska jag hänga tvätten och zappa till Så ska det låta.
Ha en bra kväll...
// Per

Inga kommentarer: