lördag 3 december 2011

Tomtar...

Ikväll så har tomtarna fått flytta ner från vinden.
Men iår packades inte alla upp.
Vet inte om de har med hur mitt humör är...
Är det nån av er som får nån julstämning när det är storm och regnar ute?
Jag vill ha snö nu!!!
Det får väl bli så att jag måste plocka ner julbyn om jag ska få se nån "snö".
Jag fixade en julklapp till idag.
Jag va ner till stan en sväng och då fick jag med mig en till.
Så nu har jag 14 st klara.
Bara resten kvar nu.
Men nu börjar det ta slut på listan
Det stora bekymret jag har är pappa.
Vad önskar du dig??
Igår kväll va jag ute och käkade med jobbet.
Vi va på Café Artist och åt en Italiens buffé.
Men det fanns även julskinka, prinskorv och köttbullar.
Maten va helt okej och jag vart mätt.
När kollegorna drog ut på krogen. (Tror de drog dit)
Så åkte jag till Forshaga på "pro"dans.
Jag brände bort maten med en gång med andra ord.
Och ja...
Det lär komma ett gäng bilder från den dansen också. :)
Denna gång med Per i skjorta.
Det händer inte allt för ofta som jag dansar i skjorta kan jag säga.
Kanske dags att ta natten nu?
Lika bra kanske.
Gör inget uppe ändå känns de som.
Imöra blir de nog en liten sväng till jobbet.
Får bli 30 minuter i solariet.
Godnatt på er...
// Per

Inga kommentarer: