onsdag 7 december 2011

Gröt...

Ikväll har vi haft grötfest på jobbet.
Anhöriga till våra boende va inbjudna för att njuta av god risgrynsgröt och skinksmörgåsar.
Det va riktigt mysigt.
Kul när det kom så många anhöriga.
Innan jobbet så hann jag göra en sak jag funderat på väldigt länge nu.
Typ sedan i maj.
Jag har bytt mobil.
Mobil utan knappar. :)
Ojoj. De är väldigt svårt att smsa nu kan jag säga.
Så ha tålamod om jag är långsam att svara och om det blir felstavningar här och där.
Det vart en SonyEricsson ARC S...
Den är grymt snygg om du frågar mig.
Jag har laddat hem en massa appar.
Bl.a en för bloggen.
Hoppas de kommer funka att blogga från mobilen nu.
Vad har du för favoritappar??
Nu blir det natten.
Imöra får "smäller" det klockan 9.00.
Godnatt...
// Per

3 kommentarer:

Maria (Södertälje) sa...

Du lär dig snabbare än du tror :)...

Sthlm traveling, är ett måste app ;)..
Sen så eniro, viber, whatsapp, smhi, sen alla play kanaler så man kan titta på tv program när man har tråkigt nånstans :)...
Några bra att ha appar i varje fall...

Kram Maria (Södertälje)

Per Noremalm sa...

Maria: Sthlm traveling?? Hmm. De tycker du? Tack för tipsena. Kram

Maria (Södertälje) sa...

Ja, den är toppen ;)...
En annan jag använder massor är aftonbladets supernytt...
Hoppas bara du har fixat ditt ab så du har fri surf....

Kram Maria (Södertälje)