torsdag 15 december 2011

Stress...

Första gången jag vaknade imorse va 7.30 tror jag.
Men jag kunde sova ett tag till och klockan hann bli 11.00 innan jag vaknade igen.
Jag va helt väck fast jag sovit så mycke.
Jag vet inte va det är med mig.
Det måste va att det är mörkt dygnet runt som gör mig så trött.
Hoppas de iaf.
Men från 11.00 så gick det i 110 fram tills jag klev in på jobbet 14.50.
Jag hann gå ner på stan och hämta mobilskalet som kommit.
Köpte julfrimärke.
Sedan gick jag till garaget och hämtade bilen och åkte ut till Ikea.
På Ikeaparkeringen satte jag på frimärkena på julkortena som jag tagit med mig.
Sedan vart de en runda på Ikea.
Och när jag ändå va i krokarna så svängde jag in en sväng på Bergviks köpcenter.
Där sprang jag på en arbetskompis och sen syrran.
Kunde vart en Carema kollega till men såg bara hennes bil. :)
Påväg hem vart de in på Biltema.
Klockan gick väldigt fort kan jag säga. :)
Innan jag åkte hem och parkerade bilen slängde jag på julkortena.
Så snart kanske det dimper ner ett kort från mig. :)
Jag hann som sagt va till jobbet till klockan slog 14.50.
Hela 10 minuter till godo.
Kvällen gick faktiskt väldigt snabbt.
20.00 fick jag gå hem och då vart det inpackning...
Ännu ett paket klart för leverans...
Jag har fortfarande några grejer jag måste fixa.
Har 2 personer jag inte fixat någe till än.
Nästan så paniken börjar smyga sig på. :)
Godnatt på er.
Höres imöra...
// Per

Inga kommentarer: