fredag 30 december 2011

Sleten...

Då är det dags att ta natten. Jag känner mig lite småsleten efter en dag me massa farande hit och dit. Det vart en tur till Forshaga där syrran hade "lätt" panik på sin nya mobil. Hon hade lyckats att byta tangenterna så de inte fanns å,ä och ö. Efter en stund hittade jag felet. Efter det va de dags att bygga lego med Johan. Vi byggde ihop Bärgarn från filmen Bilar. Innan jag styrde till Forshaga hann jag in på Bergvik och köpte nyårsskjorta. Va även in på Ikea och fick med mig flyttkartonger och lite nytt till toan.Tyvärr så glömde jag få med mig en ny svart toaborste. Nu ikväll så har jag vart i Skoghall hos några bekanta och hjälpt dem med deras nya TV. Jäklar va det va krångligt att få kanalerna i rätt ordning. Men till slut så fick jag till det. Nej.Nu blir det natten. Godnatt... // Per

Published with Blogger-droid v2.0.2

Inga kommentarer: