fredag 23 december 2011

Dagen innan...

Då är de dagen innan julafton...
Paniken på stan va enorm när jag va där.
Jag hade ingen panik men alla andra.
Jag fick med mig hårvax och en skjorta.
Ja du läste rätt.
Jag har köpt en skjorta.
Kan va så att jag är allvarligt sjuk.
Längtar ni till julafton?
Det gör inte jag faktiskt.
Helst skulle jag vilja att jul och nyår vore över.
Jag känner mig rätt låg inför de 2 kommande helgerna.
Jaja. Det måste gå.
Nu blir det natten här.
Imöra klockan 7 börjar mitt pass på jobbet.
Godnatt...
// Per

3 kommentarer:

Anonym sa...

God Jul!
Från en sak till en annan; din hemsida skulle behöva en uppdatering =)

Linda S sa...

God Jul! Försök njuta av helgen så bra som det kan gå. Vet att det kan vara tungt dessa storhelgen men man får försöka göra det bästa av det och helt enkelt försöka finna ro i sig själv. Kram

Per Noremalm sa...

Anonym: God Jul vem du nu är. Hemsidan kommer läggas ner därför den ine är uppdaterad. :)

Linda S: Ja dessa storhelger är jobbiga men det måste gå.