tisdag 20 december 2011

Kort...

Då har jag gjort sista arbetspasset innan det är julafton. 
Ledig hela 3 dagar med andra ord.
Kanske kan va gött?
Dessa låg i brevlådan när jag kom hem från jobbet.
Tydligen är det någon som märkt att jag gillar juleskum. :)
1000 tack för julkort och godis.
Nej Doris.
Ditt kort har inte kommit.
Och inte ditt heller Hillevi. ;)
Undra vad jag ska göra imöra?
Ha lite sovmorgon iaf.
Lika bra att passa på när jag får.
Snart blir det jobb 6 dagar i rad om jag inte tar bort nått pass till veckan för att åka till skidbacken.
Får se vad som händer till veckan.
Jag är "lite" småsugen på slalom.
Jag kanske måste kolla igenom utrustningen?
Nu blir det natten här.
Godnatt...
// Per

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ditt kom iaf till min låda!!!Tack så mycket!/H.

Anonym sa...

Hej! Det är första gången som jag glömt att skicka julkort..Men det blir jul ändå och jag blir så glad över alla fina julkort som hamnat i min brevlåda! =) Ha det gott på din ledighet,Doris

Per Noremalm sa...

Hillevi: Ordning på mig iaf. ;)

Doris: Väntar mig ett påskbrev iställlet. ;)

Anonym sa...

Haha... Går inte att undgå vad du gillar. ;) Är väl inte så ofta du får julkort tomteskum. :)
//Lusasken