lördag 17 december 2011

Lördag...

Efter ännu en sovmorgon och några timmars slappande i soffan så vart det en långpromenad.
Jag gick min långa runda som är 1,3 mil.
Men med Spotify i mobilen så gick de väldigt lätt att gå rundan.
Det va allt från dansband, myslåtar till dunka dunka. :)
De som va lite bra med promenaden va att jag blev hungrig.
Min matlust har vart lite sisådär den sista tiden.
I eftermiddags va jag upp till jobbet och kollade om solariet funkade.
Men nejdå...
Nu får nån komma och kolla på det så man kan få lite röd färg på kroppen. :)
Så jag gick upp på våningen en sväng och "jobbade" gratis. :))
Jag rullade ut en dam från sitt rum ut till köket och sedan "räddade" jag livet på en blomma som garanterat hade dött om jag inte gav den vatten idag. :)
Nu blir det Så mycket bättre med skumtomtar, chips och cola...
Även Johan och Philip har fest ikväll...
Frågan är vad Johan druckit?
Ha en bra kväll...
// Per

Inga kommentarer: