tisdag 27 december 2011

Toastyling...

Efter jobbet idag gjorde jag någe som jag inte trodde jag skulle göra.
Jag åkte ut till Bergviks köpcenter i reahysterin.
Den värsta hysterin va nog i klädaffärerna och där va inte jag.
Jag fick ett nytt duschdrapperi av syrran och idag började jag toastylingen. :)
Jag fick tag på nya handdukar på Obs.
Sen va det dags att försöka hitta en ny matta.
Det skulle visa sig va värre.
Till slut åkte jag till Håells mattor och där hittade jag stans dyraste badrumsmatta.
445:-...
Men det är öppet köp på den så prislappen sitter kvar än. :)
Nu kanske besökarna till Café Noremalm vill sitta på toaletten och dricka snyggkaffet. :)
Så här vart de...
Före...
Efter...
Vad tycker ni?
Nu blir det natten här.
Natti på er...
// Per

2 kommentarer:

Linda S sa...

Snyggt! :)

Per Noremalm sa...

Linda S: Tackar. :)