onsdag 27 april 2011

Micro...

Äntligen som Gert Fylking skulle sagt...
Idag så har jag köpt en ny micro.
Vet inte hur länge jag vart utan micro men jag har överlevt.
Det fick bli en pianosvart OBH Nordica.
Just nu går tvättmaskinen för fullt här.
Tvättkorgen va knökfull och när jag bäddat rent i sängen idag så vart de inte bättre.
Så det va bara att köra igång den.
På jobbet så va det segt värre idag.
En sväng va vi hela 5 personer som jobbade.
2 boende på varje personal med andra ord.
Som tur va var det bara vid frukosten som vi va så många.
Resten av dagen va vi "bara" 4 st.
Det kändes som klockan aldrig skulle bli 15.15 och jag skulle få gå hem.
Nej. Jag kanske ska fortsätta plocka här?
Ska gå upp med lite grejer till vinden.
Ha de gött och ha nu en trevlig kväll...
// Per

Inga kommentarer: