tisdag 19 april 2011

110419...

Då ska jag hoppa isäng.
Ska bara få ner några rader här först.
Jag har lite skallebank.
Jag har väl tänkt för mycket.
Efter jobbet idag så vart det ut i vårsolen.
Linn tyckte att jag skulle ut och röra på mig.
Så jag hängde med på en promenad/löprunda.
Rundan varade i 1 timme och 20 minuter.
Och jag vart 549 kalorier fattigare.
Alltid något...
Annars har jag fyllt bilen med mitt gamla köksbord.
Jag ska köra iväg det till återvinningen.
Ville få bort det från balkongen.
För nu ska det fixas till där ute så jag kan börja grilla. :)
Satt precis och kollade på sporten.
Nu skyller Skellefteå hockey på att de har fått magsjuka pga en vattenparasit.
Är det meningen att vi som håller på FBK ska tycka synd om dem nu?
Vad sägs om en bild på Philip?
Lillen vaken för en gång skull...
Nu blir det natten här.
Godnatt...
// Per

Inga kommentarer: