tisdag 12 april 2011

110412...

Då va den heldagen på jobbet avklarad.
Nu är jag ledig fram tills klockan 15.00 på fredag.
Det har vart en bra dag på jobbet.
Allt har rullat på utan bekymmer.
Jag har även hunnit med en liten datakurs med Jenny.
Så nu väntar jag bara på inloggningsuppgifterna så jag kan börja skriva in avvikelser i datorn.
Va gjorde man utan dator när de inte fanns?
Och hur klarade man sig utan mobil egentligen?
Nu måste jag göra en liten rättelse från i söndags....
Jag glömde ju skriva att vi träffade på Sofie och Emma när vi va på Mc Donalds och käkade. ;)
Sedan så verkar det som de flesta som röstat på vilka som vinner SM Guld i hockey får rätt.
*Peppar peppar*
FBK vann ikväll igen och leder nu med 3-1 i matcher...
Nu blir det natten här.
Ha de gött...
// Per

Inga kommentarer: