fredag 29 april 2011

Fredag igen...

Ja då va det äntligen fredag igen.
Det har vart en lång och seg jobbveckan men nu är den över.
Och snart är även april slut.
Helt sjukt va tiden går snabbt.
Tur att man inte blir äldre. :)
Efter jobbet så vart det en tur till Lecab.
Dagens bilar är typ hopplösa att byta lampor på och så är fallet med min bil.
Men nu lyser alla framlampor som de ska. :)
Jag fick boka en tid för tändspole byte också när jag ändå va där.
Det är tydligen någe som Audi bjuder på så lika bra att göra det. :)
Jag måste nog ta tag i servicen också.
Inge roligt att lägga ca 3500:- på bilen men är nog så illa tvungen.
Jag har även hunnit med en härlig promenad i solen.
Det är verkligen härligt när det är så här fint väder som det är nu.
Ikväll så skulle de blivit grillpremiär.
Men magen vart för hungrig så det vart pizza. :)
Inte fel det heller.
Grillningen får bli imöra.
Ha nu en bra fredagkväll.
// Per

Inga kommentarer: