onsdag 6 april 2011

BP...

Igår så va de bestämt sent om sides att jag skulle iväg till Brunnsparken i Örebro för att dansa till Wahlströms.
Dansen va väl bra med de har allt bra sega bugglåtar.
Efter paus vart det bättre iaf.
Och jag blev allt lite trött i bena även denna kväll...
Men jag gillar när bugglåtarna är lite snabbare.
Någon som tycker det va längesedan jag la ut dansbilder på mig här?
Lugn... Jag har hittat ett gäng som kommer här så småningom. :)
Idag så har jag hängt med kompisen Linda och Emilia.
Jag drog me de till Bergvik eftersom Linda inte gillar det köpcentrat.
Allt för å jäklas. :)
Sen vart de film här och en av oss somnade på soffan.
Så jag och lilla Emilia fick kolla på film själva. :)
Så här såg det ut för ett tag sedan när jag va och hälsade på Emilia.
Jag vart matad så jag inte skulle ta bort salladen. :)
Nu blir det natten här.
Nattinatti...
// Per

Inga kommentarer: