söndag 3 april 2011

38 år och 1 dag...

Då sitter jag här och är numera 38 år och 1 dag...
Och vart har de årena tagit vägen?
Det är en del funderingar som flyger genom huvudet eftersom årena springer iväg som de gör...
Jag får väl se vad som händer framöver...
I fredags va jag som sagt va i Forshaga på dans.
Det va Linda H som tyckte vi skulle åka dit och röra på oss.
Det va Dreams som stod på scen och de va väl okej.
Men lite svårt att höra vad sångaren sjöng ibland.
Fast en låt hörde jag väldigt tydligt. :)
När klockan passerat 00.00 och det va 2:e april så smet Linda fram till bandet och skvallrade att jag fyllde år.
Så det vart ja må han leva för mig. :)
Tack för den Linda och tack för entrén som jag fick i present. :)
Igår så kom lille Johan med ett paket.
Och det innehöll...
Cola, chips och Ahlgrens bilar.
Han vet va morbror behöver han. :)
Jag håller på med massa "måsten" här idag.
Tvätt och disk mm.
Ikväll så bär det av till Kristinehamn.
Ska på dansa till Date.
Va ett tag sedan jag dansade till dem men för mig de va rätt okej.
Får hoppas det blir en bra kväll...
Nu ska jag fortsätta greja här.
Ha nu en bra kväll...
// Per

3 kommentarer:

Karin sa...

Philip och Pontus var ju också med på den presenten :)

Karin sa...

Vilken luring han är Johan :) Precis som morbror Per ;)

Per Noremalm sa...

Karin: De sa inte Johan någe om. :)

Karin igen: Jag lurig? Kan jag inte tänka mig att jag är. :)