lördag 9 april 2011

Grônner...

Då är jag hemma efter 12 timmar på Sveagatan 10 A...
Sitter nedslagen i sôffa å grônner ôver livet.
Ja livet är ingen lek. :)
Men de ordnar sig säkert till slut...
Imöra är iaf jobbhelgen slut.
Jobbhelgerna går allt bra snabbt bara fredagkvällen är avklarad.
Resten av kvällen blir slappa här i soffan innan jag kryper ner under täcket.
Klockan ringer 6.15 imöra bitti.
Min kommande vecka ser ut så här...
Måndag: Ledig.
Tisdag: Jobb 7.00-20.00.
Onsdag: Ledig.
Torsdag: Ledig.
Fredag: Jobb 15.00- 20.00.
Lördag: Jobb 7.00-20.00.
Söndag. Jobb 7.45-15.15. Dans till Shake här i Karlstad.
En rätt okej vecka tycker jag.
Men det blir som sagt va 2:a helger i rad som jag jobbar.
Eftersom det inte hänt så mycke idag så slänger jag in 2 bilder jag fått på mobilen idag.
 Johan i sin nya keps...
Och här kommer en bild på Philip...
Nu får ni ha de gött...
// Per

3 kommentarer:

Karin sa...

Mammas prinsar :)

Per Noremalm sa...

Karin: Även när de blir stora? ;)

Karin sa...

ja självklart ;) alltid mammas prinsar ;)