söndag 24 april 2011

Helgen...

Då är det redan söndag och bara 1 dag kvar av 3 ledigheten.
Det har vart en lung och skön helg.
Igår så åkte jag till föräldrarna i Kil och kommer va kvar här tills imöra.
Johan ska också va kvar.
Jag vet inte hur många förfrågningar jag fått om jag ska med till Örebro och dansa ikväll men jag spar mig tills logpremiären i Blomsterhult som är den 6/5.
Här kommer lite bilder från det senaste dygnet...
När jag kom till Kil så satte jag mig i solen...
1:a gången iår som jag sitter och njuter av solen...
Lille Philip kom på besök under eftermiddagen...
Johan tog sig en kvällsdusch innan det var dags för natten...
Johan lite småtrött vid frukosten imorse...
När det va dags att tvätta bilen så fick jag hjälp av Johan...
Ända tills granntjejen ropade på han.
Då försvann han...
Lite senare under eftermiddagen fick jag hjälp med städningen av bilen.
Nu ska det bli en kvällsmacka och sedan blir de nog lite tv tittande innan det är dags för sängen.
Imöra blir det att rulla tillbaka till Karlstad.
// Per

2 kommentarer:

Karin sa...

Mammas lille arbetare :) Så söt han är :)

Per Noremalm sa...

Karin: Ja han va så duktig så. :)