tisdag 13 november 2007

12-13 November.

Då har jag "slöat" till igen. Har inte skrivit på 2 dagar.
Måndags jobbade jag dagen. Mellan 6,45-15,30.
Sedan gick jag hem och gjorde typ inget....
Ryggen vill inte jag ska göra någe känns det som.
Mamma och pappa kom förbi under kvällen med navkapslarna jag glömde kvar i Kil.
Det vart ju utryckning på Lördagkväll då jag skulle köra syrran.
Hon skulle inte va nykter. :)
Men får vänta på att sätta på navkapslarna tills jag mår lite bättre.
13 November.... 1 månad kvar till Lucia.
Jobb även idag. Bytt till 6,45-15,30 så Doris skulle få det lite lättare med barna.
Men hur bra gick det för mej då?
Efter rasten så började det göra mer ont igen.
Det spirrade ner i benet.
Fick väl göra som de flesta sagt... GÅ HEM!!
Så kl 14 gick jag hem. Blir hemma Onsdag och Torsdag.
Sedan är jag ledig 3 dagar på mitt schema.
Så det bli 5 dagars fritt från jobbet.
Får väl försöka gå lite så jag inte stelnar till helt.
Känns ju bättre när jag rör mej. Men tyvärr så är det ju ju inte bara att gå på jobbet. :(
Får vänta på att det ska bli fredag då jag ska till sjukgymnasten och få min dom.
Hon kanske säger.... Du är för gammal Per!!

Hörs.

// Per

Inga kommentarer: