torsdag 8 november 2007

Jobb och bowling på schemat....

06.45-15.30 befann jag mej på jobbet och försökte jobba igår. :)
Sedan var det bara att rusa iväg hem.
Få i mej lite mat innan arb.kompisarna skulle komma vid 18.00.
Laila, Anna, Hillevi, Katinka och Christine kom förbi innan det skulle bära av till Nöjesfabriken för bowling med jobbet.
20.00 kom det andra gänget som hade vart hemma hos Linn och laddat.
När alla lyckats komma på plats så fick vi våra banor.
Rosita, Laila och Hillevi delade bana med mej.
Jag va ju lite osäker på hur det skulle gå med ryggen men jag fick ju prova.
Det gick riktigt bra. Var ju lite ringrostig ibörjan. Men sedan så.
Har ju tränat bowling hos John och Jenny. :)
Vart väl några strike iaf i första omgången.
I andra omgången fick jag till 4 strike på rad. Problemet var att jag fick bowla för Laila som hade annat för sej. Så 3 st av dem va hennes. :)
När vi va klara med bowlingen drog de med mej till Harrys.
Kan meddela att det finns säkert några med ångest och någon mår säkert mindre bra idag. :))
Ikväll blir det jobb igen.
Här nedan kommer lite bilder från kvällen.......

Laila laddar med vin medans Hillevi drar igång kameran.
Christine på hugget med kameran.
Laila och Hillevi kollar resultatet.
Laila och Hillevi skålar.
Christine och Hillevi vet att röking är skadligt. :)
Är Christine och Laila nervösa inför bowlingen tro?
Hillevi skålar...
Mamma Annica och dotter Malin
Börjar Ola fundera på hur man bowlar?
Hillevi kramas med Kristin. Peter vill också va med ser det ut som.
Linn betalar bowlingen.
Hillevi älskar sina nya skor.
Hillevi och Laila räknar poäng. Malin laddar i bakrunden.
Malin väntar på Ola som letar klot.
Efter lite alkohol stiger självförtroendet
Robert och Peter diskuterar vem som egentligen vann....
Det va väl allt.
Kommer fler bilder längre fram skulle jag tro.
// Per

1 kommentar:

Anonym sa...

Ni ser ut att ha haft riktigt roligt*L*.....bäst var väl att ryggen höll*L*..../kram Helena