tisdag 20 november 2007

Full fart Tisdag.

Idag har det vart full fart.
Ca 10,30 kom Johan med morsa och Pontus.
Grattis Pontus på namndagen.
11,05 ringde de från röntgen och frågade om jag kunde komma och göra min röntgen av ryggen.
Klart jag kunde det. Vill ju inte vänta flera månader när chansen ges.
Det gäller att inte ha cellskräck när man för en sådan magnetröntgen iaf.
Va väl ca 10-15 cm till taket på röret man åkte in i.
Efter det så var det hem och käka mat. Och underhålla Johan.
För han kräver lite uppmärksamhet. :)
Väl på jobbet så började det ju precis som man INTE vill att det ska göra.
Strömmen i alla lägenheter hade gått. :)
Inte lätt att arbeta då.
Sängarna gick inte å höja och kolsvart i rummena.
Sedan va det en boende som skull rymma.
Fick tag i den boende i trapphuset iaf. Då... Vart jag biten i högerhanden.
Hade lite tur. Vart bara röd. Inget hål i huden iaf.
Men den boende vart en tand fattigare.
Som försvann... Vet ej var :(
Till slut fick vi tillbaka strömmen på rummena också.
Det va två killar från fastighetsägrana som va där och kopplade om strömmen.
Men ljus vart det.
Till slut så gick den kvällen också.
Och nu sitter jag här och ska nog ta mina tabletter och hoppa i säng.


En hand som blive biten. Tur tanden gick av. :)
Så slapp jag få sår.

Godnatt på er.

// Per

Inga kommentarer: