onsdag 14 november 2007

Sjuk...

Jag är hemma och sjuk. Oj va synd om mej det är. :)
Njaa. Fast jag överlever. Är hemma för att jag inte fixar jobbet.
Annars är jag väl inte mer sjuk än vanligt.
Idag har jag haft besök at Johan och syrran.
Kan ju säga att Johan är det verkligen full fart. "Kryper" fram som bara dän.
Och ha lösa grejer under en halvmeters höjd är inte lönt asså. Det åker i munnen eller på golvet.
Ikväll har det blive Bonde söker fru på 4:an och dubbel avsnitt av Gray´s på 5:an.
När jag skulle börja skriva dagens i dagens blogg så fick jag värsta magknipen.
Nej jag är inte nervös för att skriva här. :)
På jobbet skulle vi kalla det stort D. Så jag vart sittande på toa.
Nu vet ni det. ;)
Är väl medicinerna som gör värkan på fel ställe kanske.
Imorgon måste jag ut och handla.
Man kanske kan ansöka om hemtjänst?
Är ju kundval i Karlstad så jag kan få kollegorna på jobbet.
Idag skulle Astrid Lindgren fyllt 100 år om hon levt.
Hon va värd Nobelpriset!!
Nog för idag.

Johan biter på naglarna :)

Och så här kul kan man ha om man är sjuk och uttråkad.

Idag är det 100 år sedan Astrid Lindgren föddes.

Gonatt.

// Per

Inga kommentarer: