fredag 16 november 2007

Besök hos sjukgymnasten....

Idag kl 8.00 så var jag hos sjukgymnasten Gunilla på KMTI.
Och fick min dom.
Hon gjorde en massa tester och så med mej.
En av dem vart bl a att kolla om jag va kittlig på utsidan av fötterna.
Vänsterfoten reagerade jag väligt med. Värre med högerfoten.
Kändes nästan inget där. :( Mindra bra kanske???
Även Gunilla kom fram till att det är diskbråk jag har.
Lite flyt hade jag iaf. Hon skulle på möte med en dr på ortopeden idag.
Hon skulle ta upp mej.
Lite senare under dagen ringde hon upp igen.
Jag ska få en kallelse till ortopedmottagningen inom en vecka.
Så jag ska få en tid hos dr:n.
Sedan ska det bli magnet röntgen.
Och se hur illa det är eller om det "bara" är en nerv som jävlas med mej.
Iaf så frågade Gunilla vad jag sa om det skulle bli operation.....
Jag har väl inget val svarade jag. Jag vill ju bli bra igen.
Min syrra är ju sköterska på ortopeden så hon har lite koll på vad som händer där.
Denna dr (enda ryggdr de har kvar i Karlstad) ska gå i pension vid jul tydligen.
Så alla patienter som ska operera sej hamnar i...... Göteborg.
Jippi..... :/
Men man får tydligen åka hem dagen efter va det verkar som.
Sedan blir man sjukskriven 6 veckor. Bläää.
Det är iaf ok att röra på sej om det inte gör allt för ont.
Så jag ska försöka ta mej till gymmet och cykla iaf.
Om det nu inte gör allt för ont. Va ju det också...
Efter jag vart till sjukgymnasten så kom syrran och Johan förbi.
Vi åkte ut till Ikea. Syrran ville ut och kolla läget.
Vart köttbullar och potatis till lunch.
Johan va väl inte på sitt bästa humör. Han ville inte åka i vagnen.
Bäras va väl ok. Men han börjar bli tung. Helst ville han "gå".
Han somnade rätt gött på vä hem.
Ikväll så blir det TV soffan. Idol.

Johan vinterklädd.

Johan med sin favvo morbror.
// Per

Inga kommentarer: