tisdag 27 november 2007

Lördag, Söndag, Måndag och Tisdag....

Ja måånga dagar blir det. :(
Får ta och sammanfatta lite kanske och se vad jag får ihop.
Inte bra när det blir sååå många dagar. Minnet kan ju svikta lite.
Lördag: Jobb mellan 8-21 med 1 ½ timmer rast mitt på dagen.
Jobbade med Caroline hela helgen. Det är vi som har samma helger.
Vi bråkade inte en enda gång. :)
Dagen gick rätt fort. Va inget utöver det vanliga.
Med andra ord. Tanter som jagar en hela tiden.
Va en tant som satt och tittade på mej sååå bara..
Jag frågade va tindrar du med ögonen för då?
Fick till svar... Jag tittar på dej. :))
Ja.. vad säger man?
Söndag: Även idag var det jobb mellan 8-21 med rast 1 ½ timme mitt på dagen.
Söndagar är inte å leka med. Man är rätt trött på eftermiddagen.
Huvudet vill inte va med hela tiden.
Som vanligt då kanske?? ;)
Va inte så mycke som hände under arb. passet.
Det "mest" dramatiska va kanske att jag skulle få sova bredvid
en annan tant då hon skulle sova för natten.
Måndag: Då va det dagas att tvätta massa arbetskläder.
Under eftermiddagen åkte jag till Kil för att kolla vad det va för telefoner
mamma och pappa hade blive pålurade.
Satt ett tag och fick väl till telefonerna som de ville ha.
Snart är det väl dags för mej och byta. ;)
Mina 18 månader har snart gått ut. Tror det är i slutet av December.
Ska försöka och inte byta mobilen än. *Host*
Men det är svårt. Kommer rätt mobil så.
Är väldigt nöjd me den jag har nu. SonyEricsson w810i tror jag den heter.
Tisdag ja.. Det är idag dä. Idag ska jag hålla mej inne.
Tar reda på tvätten som jag tvättade igår. Kört precis en maskin idag oxå.
Ska nog gå upp och hämta ner lite ljusstakar och ljusslingor(har mani på sådana).
Äver lite ris på räcket får det bli. Har konstgjort. :)
Senare ikväll blir det hockey.
Ang. diskbråcket har jag vart i kontakt med ortopedmottagningen.
Svaret från rtg hade kommit. Men Dr:n ska kolla på det.
Sedan ska jag få en kallelse...eller vad de nu ska hitta på.
Men har det inte hänt någe typ nästa vecka kommer jag jaga dem.

Nu får det räcka.

// Per

Inga kommentarer: