onsdag 1 augusti 2007

Min dag....

Ja idag är det min dag. Per som har namnsdag idag.
Men jag vet inte om det va min dag idag...Jag och Anna på jobbet skällde ut sköterskan idag. :/
Vi vart lite putt då en boende skulle iväg till VC om 10 min. Problemet va att den boede låg och sov. Inte fått frukost, blive tvättad eller påklädd. Men taxin fick va så god att vänta.
Idag kom den. Ikea katalogen. Kvällen räddad:) Den må finnas på nätet, men den gör sej bäst i papper. En gång jag va på Ikea i örebro råka jag få med en lånekatalog.
Så jag tar av plastskyddet å sätter på den nya katalogen som kommer. :))
Annars har det ringt en massa. Fått tid för bilen. Den ska få nylackerad stötfångare fram. Färgen släpper på den. Men det va ju garanti som går in så det kostar mej inget. Blir utan bil i ca 4 dagar bara.
Sedan ska jag till vårdcentralen för provtagning av kolesterolet. Ska iväg och ta prover en vecka innan jag ska till Dr:n. Så nu är det fullt i agendan.

Imöra ska jag försöka komma ihåg namnsdagen för syrran. Karin

// Per

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ok, grattis i efterskott. :)

Anonym sa...

http://sv.wikipedia.org/wiki/Kolesterol

:)

K sa...

Grattis själv på namnsdagen, ja fast i efetrskott!