måndag 6 augusti 2007

Trött...

Då sitter man här efter ett pass på gymmet. Helt slut....
Gick till gymmet och sedan fick det bli 1 timme på cykeln. Tog en cykel med ryggstöd.
Då jag fortfarande har ont i ryggen/höger skinka. Sedan vart det en härlig promenad hem igen.
Luktade illa gott då jag kom till Pizzeria Napoli. Uteserveringen va full. Men man kan ju inte köpa pizza då man brännt ca 1000 kcal och på fredag ska jag ju ta prov. :/
Imorse va det besvärligt och gå till jobbet. Kändes som höger ben va 10 cm kortare. :)
Trodde jag inte skulle komma till jobbet överhuvvetaget. Men kom allt dit idag också.
Efter jobbet tog jag mej en sväng ner på stan och gjorde några ärende.
Imöra ska jag greja lite så jag har tagit en semesterdag. Hoppas solen är kvar så kanske man kan slappa i solen lite. Solen kan få va kvar tills på fredag kl 15. Sedan kan det få börja regna igen ;) Är ju dags för min helg på jobbet. Så det är ok om det blir dåligt väder.


På återseende.



// Per

1 kommentar:

Anonym sa...

Det är ju efter träningen som du kan ha samvete till o trycka en pizza.. :)

/joln