fredag 10 augusti 2007

Fredagen den 13:e????

Nej. Det ska ju inte va det iaf. Men så kändes det på förmiddagen. När jag skulle hämta bilen i garaget.... så märker jag att jag lyckats glömma garage"pluppen" som jag öppnar dörren med i bilen. Jaha. Gå till Våxnäs är bara att glömma. Cykla går inte heller. Bara att vänta och se om det är någon annan som ska in. Väntan vart 20 min. :)
Kunde ju vart värre.
Väl på Vårdcentralen står det en stor lapp.
Lab.tider: 8,00-9,30. 13,00- 14,00 Övriga tider i mån av tid.
Klockan va då 9,30*Suck*
Men det löste sej ändå. Jag var ju fastande och hade ingen lust med att vänta tills klockan vart 13.
Har för övrigt vart och fått tag på James Bondfilmen jag glömde igår.

Nu kallar jobbet snart. :/

// Per

2 kommentarer:

Laila sa...

ja men en annan har ju semester 1 vecka till då blir det kanon väder...

Anonym sa...

Då blev det väl typ en fredag den 13:e igår också då?