måndag 13 augusti 2007

Ledig Måndag...

Fast någon sovmorgon vart det inte ändå.
7,30 lämnade jag in bilen på Lecab.
Den ska få omlackerad stötfångare fram.
Färgen har släppt på två ställen.
Detta ska ta 4-5 dagar. Kan va så illa att jag får den först på Fredag.
Jaja. Överlever säkert ändå. :) Tog mej en promenad hem efter jag lämnat bilen.
Tog mej 29,46 min att gå hem. Fick även se en kändis på torget på väg hem.
Som förhoppningsvis är med och bärgar ett guldfirande till torget.
Har haft mamma och pappa här. Vi har börjat med ett projekt som jag hoppas snart är klart. :)
Men det är lite som ska göras. Och hemligt är det också. :))))
Även syrran var här med sin guldklimp Johan.
Förövrigt har jag vart rätt sliten efter helgen jobb. Imorgon börjar jag kl 06,45.....

Dagens kändis: Jörgen Jönsson #21


// Per

Inga kommentarer: