torsdag 30 augusti 2007

Wii kung och Ikea.

Ja visst är jag Wii kung. Eller???
Var och besökte John, Jenny och Nova i deras nya hem idag.
I mina gamla lumparlokaler.
Hmm. Lät kanske inte så lockande. :) Men tro mej....
Det är grymt snygga lägenheter de fixat till där.
Tillbaka till Wii:et. Efter fikat så fick jag testa tv:spelet Wii.
Har man ett sådan behöver man inte gå å träna. Va ju jobbigt ju.
Vi började med bowling. Gick väl sisådär för mej. Men en Strike fick ja... tror ja.
John och jag ska till Wimbeldon i tennis nästa år. Krossade "datorn" i dubbeln.
Biljard... det va mitt spel. Domenerade...totalt:) Iaf lite.
Vann över Johan. Sedan när Jenny och John delade på spelet förlorade jag.
Men de var ju två mot en. :)
Sedan va det skjuta som gällde. Gick sisådär. John va för bra men Jenny fixade jag.
Efter det så skulle det boxas.
Kan bara säga en sak.... Ingmar Johansson och jag är nog släkt.
Båda John och Jenny låg som två mattor på golvet :)) KUNG PER!!
Inte alla som får knocka sin gamla chef. ;)
Sedan skulle det köras ko... Ja ko...Va ju inte så lätt. Tror det vart lika mellan Jenny och mej.
Avslutningsvis så skulle Jenny slå mej i fiske.
Men ... det va ja grym på. Visste inte det själv faktiskt.
Ikea ja. Har vart där på mitt första besök. :)
Handlade inget. Bara kollade runt och kikade vad som fanns.
Karlstad Ikea såg ut som de flesta Ikeor jag besökt.
Har blive några genom årena.
Örebro, Göteborg-Kållered, Bäckebo(eller va det heter), Helsingborg, Jönköping, Linköping, Västerås, Stockholm. Undrar om ja missat något??
Är iaf väldigt trevligt att de kommit till Karlstad.
Just nu är jag hundvakt åt Åzas hundar. Inte så tungt. De sköter sej bra själva. Iaf nästan.
Facebook ja.. Där alla är nu va?? Det får vi se när den sidan får äran att ha mej där. :))
Nu får det räcka. :)

Natti nu

// Per

1 kommentar:

Anonym sa...

Hehe, Helt blåslagen i anisktet efter alla smällar du landade på min haka..