måndag 1 juli 2013

Glass...

Vecka 2 på semestern börjades med frukost på balkongen!
Det är verkligen helt underbart att äta frukost med utsikt mot kanalen.
Sedan gav jag mig ut för att njuta av finvädret vi haft här i Karlstad.
Det är allt bra grant här på Strandvägen på sommaren. :)
Efter jag skaffat mig rödfärg så va jag bara tvungen att gå ner till stan för att köpa mig en glass.
Jag hamnade på Timmys.
34:- kostade den.
Är de så dyrt med tre kulor i en våffla på andra ställen? :)
Men man kanske betalar för utsikten över Klarälven när man sitter på deras uteservering. :)
17.30 va det dags för veckans första träningspass i form av ett stenhårt spinningpass.
Och för första gången på flera månader va salen full.
Frågan är om jag vart stel i kroppen efter boll lirandet igår.
Vissa muskler gör ont idag. :)
Ha de bäst!
// Per

Inga kommentarer: