lördag 29 juni 2013

Orkeslös...

Idag har eller rättare sagt är jag seg och orkeslös och känner mig halvdö.
Har inte gjort så mycket efter jag vaknade imorse.
Jag har gått på sparlåga.
Vilade middag och det brukar jag inte göra.
Hoppas på bättre ork imöra.
Syrran kom med några av sina vildar.
Hon hade med sig Pontus & Philip.
Först upp i mitt knä va Pontus...
Efter ett tag va det Philips tur men han somnade och där låg han ett bra tag.
Han behövde verkligen vila lite.
Det är full fart på han hela tiden.
Imöra hoppas jag få slå på denna...
Jag & Uffes gäng ska spela beachvolly vid sundsta om vädret tillåter.
*Håller en tumme*
Och blir de av så ska jag försöka va försiktig med hälsenorna.
Så kul va det inte att va gipsad i 6 veckor.
Vore ju lite trist om jag skulle göra en repris på förra året.
Nu ska jag slappa vidare här.
Ha de gott...
// Per

Inga kommentarer: