söndag 21 juli 2013

Karlstad igen...

Då är jag och Johan hemma igen!
Vi har haft ett par fantastiska dagar på västkusten.
Här kommer ett gäng bilder vi fick med oss hem... 
Den "lilla" bron i Uddevalla...
Vi bodde hos mamma och pappa under dessa dagarna...
Jag hittade även "min" väg på campingen. :)
Det har blivit en massa god mat. Grillen har gått varm minst sagt.
Kusin Micke har stått vid grillen...
Igår så va vi över till Bohus Malmön.
En helt fantastisk fin ö.
Hela gänget på ön käkar mat...
Hittade en skapligt fin båt...
Fanns några till som man skulle kunna tänka sig.
Jag och Johan fiskade krabbor för första gången i våra liv. :)
Dåligt med krabbor i Fryken där en annan badat som liten.
Johan kraschade in i mig när vi spelade fotboll igår.
Det vart lite blodvite men efter lite vila så va han igång igen.
Micke kom förbi campingen med farfars gamla Volvo.
Fler bilder från helgen finns på min fotosida på Facebook.
Nu ska jag börja ladda för jobb imöra.
Semestern är över för denna gången.
Ha de bäst...
// Per

Inga kommentarer: