torsdag 4 juli 2013

Tråk...

Nu är det tråk!
Ja det är lika bra att lyssna på kroppen och den är inte 100 för träning så jag fick avboka kvällens spinningpass.
Bara att gilla läget.
Jag ska iaf försöka gå ut en sväng och få mig lite luft.
Frågan är om jag kommer frysa?
Det känns mer som höst än sommar just nu.
Men då är det ju snart vinter. ;)
Igår när jag satt med datorn i knät och kollade runt och hade lite tråkigt så kastade jag ihop denna sidan...
Min alldeles egen fotosida på Facebook. :)
Ja vad gör man när sommarvärmen sviker?
Pers fotosida heter den nu efter lite ändringar. :)
Det blir en sida som jag kommer lägga upp foton som jag vill dela med mig av.
Blir väl på allt från dans till närmast sörjande.
Så göra som Uffe och gilla sidan. ;)
Dags att ta mig en tur ut och leta upp solen och värmen.
Ha en bra dag!
// Per

4 kommentarer:

Linda sa...

Då har jag det rätt gött här med 30 grader och solsken :) //Linda

Per Noremalm sa...

Linda: Ja du har väl lite bättre väder än här ja. ;)

Petra Nymans Dagbok sa...

Men fy! Hoppas du kryar på dig o får en kul kväll! Ha det gott! /Petra

Per Noremalm sa...

Peter: 1000 tack! De värsta med att va sjuk är att inte kunna träna. Missade även ditt pass. Men det är bara att ta nya tag. Ha de gôtt!