lördag 27 juli 2013

Mer dans...

Redan lördag och veckans närmar sig sitt slut.
Igår va jag upp till Sunne och Frykdalsdansen.
Vad ska man säga?
Ett tag funderade jag på vad jag gjorde där...
Men efter att Magnus Uggla spelat började det ordna upp sig.
Tur att man hittade några danskompisar som jag kunde dansa med.
Annars va det mest fulla Norskar känns de som.
Norskar som håller på att tappa hakan när de ser hur gnuss går till. :)
Så förmodligen hoppar jag Sunne nästa år.
Idag vart det bestämt att jag åker till Degerfors för dans.
Typ på begäran. :)
Bandet är väl ingen höjdare men jag har inge annat för mig så kan väl ställa upp.
Fick bla frågan....
Är du uttråkad ikväll så kan du åka till Degerfors och dansa. :)
Så nu ska det käkas och kolla vad jag har för kläder.
Ha en bra fortsättning på denna lördag!
// Per

1 kommentar:

Linda sa...

Vilken tur att du va uttråkad ;)