onsdag 10 juli 2013

Onsdag?

Ja det är väl onsdag idag?
Känner mig lite dagvilsen idag efter att ha vart på dans på en tisdag.
Inte så ofta det händer.
Blir mest fredag och lördagsdanser.
Och det blir ny dans på lördag är planen.
Idag har jag åter gått på sparlåga.
Kroppen är inte som den ska men jag vet inte vad det är för fel.
Så hoppar spinningen imöra för att få en extra vilodag till.
Vill bli 100 igen så jag kan köra igång med träningen!
Har roat mig med lite ärenden idag.
Fixat en tigersåg till pappa bl.a.
Så nu ska det sågas i Kil.
Ikväll har jag kollat på dam EM i fotboll på TV och det vart bara 1 poäng mot Danmark.
Missar man 2 straffar så blir det inga segrar.
Det är bara och ta nya tag för Sverige.
Klockan är strax 23.
Dags att sova kanske?
Får nog bli så.
Godnatt på er!
// Per

Inga kommentarer: