onsdag 17 juli 2013

Hemma igen...

Måndag i Malung blev även tisdag men nu är jag hemma igen.
Ja vad ska man säga om Dansbandsveckan i Malung?
Husvagnar, husbilar och människor precis över allt är nog en rätt bra beskrivning.
Dansmässigt så är de ingen höjdare i mina ögon.
Foxa och gnussa går bra.
Men bugga är typ stenkört.
Det är för trångt att kunna bugga enl mig.
Visst kan man bugga på som många gör då men då tänker man inte på de som man slår till hela tiden.
Det vart några armbågar i ryggen bl.a.
På dagarna va det uppträdande i Grönlandsparken.
Hela parken gungade minst sagt.
Vi som åkte upp va Åsa, jag och en till Per.
Men Per åkte hem på måndagkväll.
Så jag och Åsa bodde över hos Patrik även det en dansare.
Mat käkade vi i den stora mat och öltältet i Grönlandsparken...
Eller ute på gräsmattan...
Vädret har vart riktigt bra på dagarna men när det blivit kväll har de allt blivit lite småkallt.
Hiphop Per?
En i gänget vi träffade där uppe ville prova min kamera och då fick jag låna hans keps och glasögon.
Vips så va jag 20 år yngre. ;)
Planen va att vi skulle åka hem tisdag men de vart även dans tisdagkväll.
Därav måndag blev tisdag.
Nu ska jag packa om väskan.
Imöra bär det av igen.
Ha de gott...
// Per

Inga kommentarer: