fredag 10 maj 2013

Jobbhelg...

Då är det jobbhelg igen då.
28 timmar i Caremas färger med andra ord.
Hade hellre åkt till KMTI och tränat men där tjänar man inga pengar.
Jag är inne i ett "äckligt" gött träningsstim just nu.
Jag har precis vart och kört ett sprättlätt spinningpass som Jeff sa typ hela tiden under passet.
Så lätt vet jag inte med det va betydligt bättre luft idag än igår.
Då va det bastuvärme i spinningsalen.
Passet idag va nr 6 denna veckan.
Och på 3 veckor har jag kört 18 pass! :)
Det  inkluderar pass på KMTI och socialdanspass på 3,5 timme.
Inte så illa va?
Galet kanske men det är så gött att få ge järnet när jag är där för att träna. :)
Nu blir de sista fixet innan jobbet.
Ha en bra helg!
// Per

2 kommentarer:

Fröken M sa...

Haha... jag bara väntar på att jag ska komma in i det där "goa" stimmet, men just nu längtar jag faktiskt (!?) efter en ny portion träningsvärk så jag hoppas att C har tid att hänga på till gymmet ch plåga mig med dom lösa vikterna igen, för själv vågar jag inte gå... ÄN !! ;)

Per Noremalm sa...

Fröken M: Visst är det gött med träningsvärk! När man knappt kan kliva upp ur sängen. Sitta på toa eller gå i trappor utan att de gör ont. :)