söndag 19 maj 2013

Fredag till söndag...

Då är det redan söndag.
Det har gått i ett sedan i fredags känns de som.
Efter dagpasset på jobbet va det hem och packa dansväskan.
Det va premiär i Blomsterhult.
Date och Dreams spelade 5 timmar nonstop.
Men innan dansen drog igång så åkte jag och hämtade upp Tessan, Matilda, Hanna-Lena och Rickard och åkte upp till Åsa för lite uppladdning.
Jag hade faktiskt redan börjat uppladdningen innan dansen med Resorb.
Fick bli en dos även efter dansen och det va faktiskt skillnad.
Kroppen kändes mycket piggare när klockan ringde igår morse.
Dansen då?
Ja det va minst sagt va fullt upp.
Missade hela 1,5 låt på 5 timmar.
Nästan lite dåligt va?
Hann bara med ett tröjbyte under hela kvällen men borde gjort minst ett byte till.  
Igår va det heldag på CCC här i Karlstad där SM i dans avgjordes.
Iår va tiodans med och hjälp vilken koll på sina kroppar de hade. :)
Och...Jaja.
Klart det sprätte i benen när det va dags för buggfinalerna.
Är ju hela 11 år sedan jag va med i min senaste SM final i bugg.
Idag har jag gått på sparlåga däremot.
Tvättmaskinen går.
Jag har vart ute en kort sväng och ska ut en snabbis till Ica tror jag.
Det är ju hockeyfinal med Sverige ikväll och det kan va gott med något mindre nyttigt då va?
Hoppas på seger nu.
Ha en bra söndagkväll...
// Per

10 kommentarer:

Anonym sa...

Dags för dig att göra comeback på dansgolvet nu då? :)
/Robert

Per Noremalm sa...

Robert: Hahaha. De tycker du? :) Syrran är ju "lite" på att göra de iaf. :)

Robert sa...

Ja det är bara att börja då :)

Per Noremalm sa...

Robert: Haha. :) De tycker du oxå asså. :)

Robert sa...

Absolut :-) Bara att köra på!

Per Noremalm sa...

Robert: Den som lever får se sägs de ju. :)

Robert sa...

Jag hoppas i alla fall få se er på tävlingsgolvet igen! :)

Per Noremalm sa...

Robert: Ja vi får se vad som händer framöver. ;)

Robert sa...

Men jag vill inte möta er på dansgolvet ;)

Per Noremalm sa...

Robert: Inte? :-)