torsdag 23 maj 2013

Akuten...

2:a dagen efter Tabatapasset och mina ben är helt förstörda. :)
Vaknade inatt av att jag hade ont.
När jag skulle kliva upp så kändes det som benen skulle vika sig.
Att gå i trappor är = hemsk smärta! :)
Va ner till stan en sväng för att röra lite på mig iaf.
Köra 2 pass på gymmet va bara att glömma.
Efter träningen igår så hamnade jag på akuten och gjorde syrran sällskap när Johan behövde hjälp.
Men han vart så trött så han somnade när doktorn aldrig kom.
Inte så konstigt när klockan va över midnatt.
Jag hann sätta upp nya krokar i hallen innan jag stack iväg till sjukan.
 Före...
Efter...
Vart lite bättre till tapeten va?
Nästa steg blir ny möbel i hallen.
Sedan är hallen helt klar.
Nu ska jag ta mina cementben och lägga mig.
Imöra är det ev. spinning kl 12 och ca 14 börjar jag jobbet.
Godnatt på er...
// Per

Inga kommentarer: