måndag 13 maj 2013

130513...

Då är disken avklarad...
Ska strax hänga första maskinen av 2.
Klockan 12.00 va jag tillbaka till mitt 2:a hem eller är de första tro?
Iof så sover jag ju inte på gymmet så det får väl va nr 2 då.
Körde ett härligt spinningpass.
Som de ser ut nu så blir det inte så många pass på KMTI denna veckan. :(
Tiden räcker inte till.
Men på fredag blir det ett 6 timmar långt danspass i Blomsterhult så kanske bra om jag inte kör slut på mig totalt med besök på KMTI?
Ska prova något nytt före och efter dansen faktiskt.
Resorb ska få en chans och se om de kan hjälpa en uttorkad Per. :)
Jag kommer ju svettas en hel del under 6 timmar så lite vätskeersättning kanske inte är så dumt?
Något annat som heller inte är dumt är glass...
Mjukglass som man kan vispa ihop hemma!
Perfekt för en glassälskare som mig ju. ;)
Tvätten va de ja!
Ha en bra kväll...
// Per

Inga kommentarer: