fredag 24 maj 2013

Helg...

Dags för jobbhelg igen!
De kommer gå som en dans som de heter.
Fredagkvällen är ju redan fixad.
Bara 2 heldagar kvar.
Det vart ingen träning idag heller.
Mina ben är inte bra än men betydligt bättre.
Ska väl snart va helt bra igen hoppas jag. :)
Då jäklar ska det tränas igen.
Innan jag drog till jobbet idag så va jag tvungen att handla lite mat och sen hamnade jag på EM möbler.
Det besöket slutade med att jag la undan hallmöbeln som jag tittat på ett tag.
Så på måndag när jag har lite mer tid slår jag till.
Och på tal om shopping.
Fick med mig dessa när jag va på stan igår.
Skulle kostat 300:-
Men med rabatt och bonus så vart det 190:- istället.
De duger att svetta ner när jag är på nån loge och svänger mina lurviga. :)
Nu blir det natten här.
Klockan ringer 6.15. :/
Godnatt...Helg
// Per

Inga kommentarer: