måndag 27 maj 2013

Hallen...

Ledig dag efter jobbhelg= tillbaka till KMTI för ett spinningpass.
Jag kan ju säga det direkt men jag tar en paus med tabatapass ett tag. 
Hade träningsvärk 5 dagar. :)
Efter spinningen så åkte jag förbi EM möbler och hämtade ut paketet jag lagt undan.
Sedan bar det av till Kil.
Där va det full fart i rabatten.
Mamma och pappa planterade och hade sig.
Pontus va också med på ett hörn.
Jag fick sällskap av Pontus när jag satte mig i solen en stund.
Solen kikade fram några minuter iaf.
Inte illa pinkat.
Jag trodde det skulle bli regn idag eftersom jag va ledig.
Sedan va det hem och packa upp paketet...
Nya hallmöbeln på plats.
Va tycks?
Jag tycker det vart riktigt bra faktiskt.
Den gamla ställde jag i klädkammaren.
Det innebar att jag va tvungen att röja där.
Ett tag såg det ut som bomben hade slagit ner i sovrummet.
Men nu är det under kontroll.
Det finns en hel del kvar jag måste rensa ut även om jag fick ihop flera påsar med skräp.
Får väl fortsätta imöra mellan träningspassena.
Jag har tänkt mig köra 2 pass imöra.
Godnatt på er!
// Per

Inga kommentarer: