onsdag 5 december 2012

Snö...

Då är de snart dags att dyka ner i sängen.
Det galna dansgänget kom hem 01.40 inatt efter en danskväll i Örebro.
Det vart inte riktigt som de brukar bli på danserna jag är på igår.
Igår så lyckades mixerbordet paja och innan de fick tag på ett nytt och koppla in de så hade det gått ca 1,5 timme tror jag.
Så istället för att dansen slutade 23.00 så slutade den 00.00 istället.
Sen va de busväder hem så klockan sprang iväg.
Idag så ställde jag klockan på 9.00 så jag skulle va beredd om pappa behövde hjälp.
Strax före lunch så va jag där och hjälpte han med att komma till ett annat ställe på sjukan än avd han vart på de senaste dygnen.
Och efter "lite" väntan så fick han checka ut och få åka hem.
I Kil fick jag hjälpa mamma och handa mat och bära upp lite ved så de slipper det.
Klockan sprang iväg så jag fick tyvärr meddela träningskompisen att jag inte skulle hinna boxas. :(
Så jag får göra ett nytt försök imöra.
Nu har vi ÄNTLIGEN fått snö i Karlstad.
Dock inte så mycket som de fått på andra ställen i landet.
Såhär såg det ut från "pappas" fönster på sjukhuset.
Och pga av snön så va det mycket ljusare nu ikväll nu när det kommit snö.
Min Audi går verkligen som på räls nu när det är snö.
Så för mig får det mer än gärna bli mer snö.
Nu ska jag borsta mina tänder sedan blir det sängen.
Godnatt...
// Per

Inga kommentarer: