onsdag 12 december 2012

12-12-12...

Idag är det ett lite speciellt datum.
12-12-12.
Nu kommer de dröja länge innan det blir sådant här speciellt datum igen.
Och vad har jag gjort idag?
Vaknade kl 9 och kände att träningsvärken tagit över delar av min kropp.
Men kämpade mig upp och slängde på en tvättmaskin.
Innan det va dags att gå till jobbet och personalmötet så hann jag köra igång en till.
Blir väldigt mycke tvätt av all träning.
Och efter personalmötet va det hem och kasta ihop träningsväskan.
Danskompisen Linn va taggad till tänderna för att börja träna på KMTI.
Så nu är jag PTPN till Jenny och Linn.
PTPN= Personlig tjötare Per Noremalm.
Här ska tjatas om träning!
Så nu ska det tränas för fulla muggar.
Blir ett pass imöra. Spinning på fredag och som de ser ut kan de även bli ett spinningpass på söndag efter jobbet.
Sen är det ju måndag och de kan nog bli träning då också.
Lift it på kvällen verkar ju lite lockande.
Frågan är om jag drabbats av tränings djävulen?
Sov lite kanske?
Godnatt och sov gott...
// Per

2 kommentarer:

Anneli sa...

Träningsdjävulen är väl rätt ok att drabbas av.. Finns ju värre:-) men att vila är lika viktigt, så ta det lugnt ibland!

Per Noremalm sa...

Anneli: Ja det är svårt att vila när de är så skoj att träna. :)