lördag 8 december 2012

88...

Sådant här väder vill jag ha 7 mars nästa år när vi checkar in i Branäs för några dagar i skidbacken.
Det har vart en grymt fin dag idag.
Och lite snö har vi iaf.
Inte mycke om man jämför med Stockholmarna.
Men de ska va värst i allt. ;)
I vilket fall så är det typ 88 dagar kvar tills det blir Branäs.
Ska hinna åka en del i vinter har jag tänkt.
Ska ju fortsätta lära Johan.
Sedan va det visst nån mer jag pratat på att lära.
Verkar ju kunna bli en bra skidsäsong. :)
Inatt vet jag inte vad jag gjort.
Förmodligen har jag gnussat med kudden.
Har nackspärr eller nått.
Det har gjort rejelt ont idag och det va mest vila när jag va i Kil.
Jag tog mig iaf dit och hem.
Hem va med hjälp av mediciner i kroppen.
Facebook gruppen som kom till igår har ökat ännumer sedan igår.
Nu är vi hela 181 st.
Hinner vi bli 200 innan helgen är över tro?
Om man skulle ta natten kanske?
Och försöka dansa mindre inatt eller va jag nu höll på med inatt.
Godnatt...
// Per

Inga kommentarer: