tisdag 11 december 2012

Cirkel...

Idag har de blive jobb och träning.
Jag jobbade 7.45 till 15.15.
Av nån konstig anledning går klockan fruktansvärt snabbt på jobbet.
Sköterskan kom upp med ett gäng frågor.
Det va dags att förnya delegeringen.
Lite löjligt att vi måste förnya det varje år.
Tänk om en taxichafför va tvungen att förnya sitt körkort varje år. :)
I vilket fall får jag fortsätta att dela mediciner ett år till.
Kanske ska prova att svara helt galet nästa år och se vad som händer.
Efter jobbet va det hem och äta och jag la mig faktiskt en timme på soffan och blundande.
19.00 va det tänkt att jag och chefen skulle träna lite lätt.
Typ cykel och crosstrainern.
Men de sket sig i reception då hon fick se att det fanns platser kvar på ett cirkelpass 60 minuter.
Ja de va bara att boka och se glad ut.
Alltid kul att testa något nytt.
Och kan säga direkt att det va det jobbigaste passet jag testat sen jag började på KMTI.
Misstänker att de kommer kännas i kroppen de närmaste dagarna.
Axeln kändes mycket bättre idag och det va en anledning till att jag kunde träna idag.
Men hade ju inte räknat med detta mördarpass. :)
Men imöra är det dags igen.
Danspolaren Linn som jag hittade på Sandgrund för typ 12 år sen ska börja träna på KMTI så imöra ska jag börja plåga henne.
Kanske kan va snällt och börja med cykel, crosstrainer eller löpband.
Men på torsdag ska hon med på spinningen.
Om jag nu kan gå på torsdag.  
Såhär glad såg jag ut när jag körde cirkelpasset idag.
Eller hur va de nu? ;)
Nu blir det sängen i vilket fall.
Magen är mätt och jag helt slut.
Jag hör av mig om jag inte kommer upp ur sängen imöra. ;)
Godnatt...
// Per

Inga kommentarer: