fredag 7 december 2012

121207...

Igår så testade jag att slänga ihop en grupp på Facebook.
Eftersom det är ett gäng dansare som åker runt på dans så tänkt jag att varför inte göra en grupp för samåkning till danserna.
Istället för att åka i halvfulla bilar.
Och redan är vi 152 medlemmar. :)
Dans samåk heter den.
Jag gjorde inte bara gruppen igår efter jobbet utan packade träningsväskan och drog till KMTI för ett spinningpass.
Och som vanligt så undrar jag vad har jag gett mig in på innan passet börjat.
Och som vanligt så sprutade svetten.
Fattar inte att de blir så svettigt. :)
Idag har jag vart ledig och fått en del gjort.
Fick ta tag i diskberget som ingen velat ta tag i.
Sen va det tvätt som behövdes vikas.
Jag har även fixat julklappar till Philip.
Det har faktiskt blive lite motion även idag men inte på gymmet.
Tog mig en uppfriskande promenad i ett vackert vinter Karlstad.
Nu ikväll har jag njutit i soffan med denna spännande film.
Nu är de bara att fixa film nr 9.
10:an och 11:an har jag redan som väntar på att få spelas.
Ska nog fixa mig för natten här snart.
Ha de gött...
// Per

Inga kommentarer: